Tuesday, September 18, 2007

SF Skyscrapers

Вихідні номер два. В пятницю вечером нас повезли в бар ))) А потім в індійський ресторан. Перше що здивувало до бара їхати 50 км, і це в них в порядку речей. Щоб в нас я кудись їхав 50 км, щоб попитки пивка, ну вибачте... Насправді бари є і поближче, але Сантана Роу (місце куди ми їхали) відзначається високою концентрацієї розважальних закладів. Що мене вразило в барі – в них дуже людно і жваво, прямо ніже яблоку впасти, народу просто купа і такий гал. Є вуличка, де всі прогулються, щось типу нашої сто метрівки, шикарні готелі, з припаркованими Maserati, кінотеатри... А потім ми пішли в індійський ресторан. Ну я вам скажу – це не просто. Їсти курку засмажену в йогорті, яка водночас солодка, перчена, духмяна, тмяна і ще незнаю що вони там насипали – це щось з чимось. А ще мені дали спробовути кульку з якоїсь трави – я як її як розжував, то почав бачити майбутнє))) . Після того пащу просто роздарає. І взагалі з такими приправами всерівно чи мясо їсти, чи березову стружку – всерівно не відчуваєш ніякого смаку, крім спецій. І це ще вони нам давали по їхнім міркам “Not spicy” їжу.
Далі субота – я працюю, неділя А. Працює до обіду. Щоб погуляти залишилось небагато – пів дня. Знову домовились зустрітись з чуваками з Серва, і знову заблудились ))). Пропустили поворот – попали на міст. А мости тут я вам скажу нічогеньки – двоповерхові, по 5 чи 6 полос на кожному поверсі, довжиною кілометрів так 10. Але добре що я знав що на цьому посеридині є острів. (Острів скарбів – Treasure Island). Туди ми і зїхали, а звідти дуже гарний краєвид на місто, подумав добре що заблудились. Але ми вже бувалі блудильники – швидко відшукали дорогу назад. Зустрілись і пішли гуляти в місто.
Обідали в італійському ресторанчику – там хоч нормально нагодували. Australian lamb – виявився смачненьким шматком жареного мяса, я радий був що вгадав щось нормальне )))
А потім подорож на машині через місто. Перше що врежає це хмарочоси – вони виглядають велично і потужно і знаходяться вссі в при купці. Потім були Сан-Францискі дороги (це ті, які часто показують в фільмах, коли міліція за кимось гониться) ... Я коли своїми очами побачив який там уклін – в мене щелепа відвисла. Це просто капець. Ми як зупинились на перехрестку, потім їхати дальше, а машина просто з пробуксами зсуваться назад – це капець ... Але дали більше газку – та й вирулили. (благо коробка автомат і 150 коней)
Поїхали в зоопарк. Але не встигли ((( - він уже закрився. Помандрували на узбережжя океану. Помочити ноги невдалось, був вже вечір і навіть на березі в куртці холодно стояти. Але океан сподобався. Він великий ))) І хвилі в нього виликі, набагато більші ніж на морі. А ще прикольне нічне місто – того зафоткати нажаль нормально не можна (по крийній мірі моїм фотіком). Але воно виглядає супер – дуже багато освітлення, і дуже велике.
Фотки тут: http://picasaweb.google.com/plysyuk/SkyScrapersAndBridge
P.S. А в океані я всерівно скупаюсь )))

3 comments:

  1. Так Юрчик - вражень в тебе море, ні, навіть океан ;). Це дуже класно. А індуси завжди їдять таку їжу - пахне вона просто заворожуюче - але на смак - ми починаємо літати від їхніх приправ. Що правда я куштувала і дуже добрий солодкий супчик індусів - щось на зразок наших солодких макаронів з молоком - але з якимись приправами - оце було справді смачно. А от курку, яку вони приготували їсти було неможливо, хоча слюні текли :).
    Так тримати і пиши ще про свої пригоди - дуже цікаво :).

    ReplyDelete
  2. 10 по 5-ти бальній шкалі за статтю, я щиро реготав (взагалі-то душився сміхом, аби не привертати увагу інших) з твоїх описів про харчові перепетії. А океан там завжди холодний, того купайся, і не зважай на індусів, вони думають, що там акули :) трусссии

    ReplyDelete
  3. Супер, ти попроси , щоб вам показали мексиканський ресторан - там для розігріву дають такі коржики із соусом після якого можна спокійно їсти будь-яку індійську їжу - вона буде виглядати дуже пістною :-).

    ReplyDelete