Friday, June 13, 2008

Я з'їв Ктулху :-)

Великий, слизький, огидний та з довгими щупальцями він дрімав на дні океану, і чекав поки його розбудять. І його розбудили... Робудили, привезли, зварили і подали мені на стіл :)))
Ну я живу по принципу, що в житті всього треба спробувати хоча б раз (крім тяжких наркотиків і протиприродних речей :))) ):
Цього разу я добивив два досягнення "перший раз в житті":
1. спробував лобстера
2. спробував краба
на молюски і мідії мене не стало. Але я був близько до 3го досягнення - блювати з вікна машини на швидкості 120 км/год. Обійшлося :-)
Заключення:
варіант-1. морська їжа на любителя, а я не любитель.
варіант-2. відпадає. стільки горілки я не вип'ю.

1 comment:

  1. як тобі це щастя 1 і 2 готували? а т она фотці як муляж..... ;))) а насправді краби досить смачні - я їх їла тут в Запоріжжі, на кораблику, шеф-повар дуже смачно їх маринував, а потім пік на грилю. м"ясо було дуже ніжне і смачне - я ще соком лимона поливала і макала в якийсь соус трохи гострий. смачно було.... а про страву -лобстер, не їла. але чула море відгуків від туристів, які їх пробували в Таїланді і Єгипті - всім подобаються, всі в захваті...... ти перший від кого чую такий негатив...

    ReplyDelete